Interaktív kapcsolatfelvételi űrlap


Használd az interaktív kapcsolatfelvételi űrlapot, hogy megtudd a választ a kérdésedre vagy hogy kapcsolatba lépj velünk!

 

Regisztráltam a visszaküldésem, de elfelejtettem kinyomtatni a visszaküldési címkét. Mit tegyek?

Lépjen vissza a https://www.motleydenim.hu/return/ linkre, ahol regisztrálta a visszaküldését. Adja meg a rendelési számát és az e-mail címét, majd kattintson a "Következő lépés" gombra. Ekkor egy üzenet jelenik meg a képernyőn, amely szerint a megrendeléshez már regisztráltak visszaküldést. Ebben az üzenetben található az a link is, ahonnan kinyomtathatja a visszaküldési címkét.

Megkapták a visszaküldött termékemet/Hol van a visszaküldött termékem?

A megrendeléseket egy észtországi központi raktárból szállítjuk Európa-szerte, és minden visszaküldött terméket ugyanabba a központi raktárba küldünk vissza, mielőtt feldolgoznánk. A visszaküldések szállítása lassabb, mint a rendelések kiszállítása, mivel a legtöbb országban a visszaküldéseket helyben gyűjtik össze, és hetente egyszer küldik vissza központi raktárunkba. Az https://www.motleydenim.hu/visszakuldesi-feltetelek/ visszaküldési feltételeknél láthatja a visszaküldés várható szállítási idejét az adott országra vonatkozóan. A visszaküldést saját maga is nyomon követheti a visszaküldést intéző szolgáltatótól kapott nyomonkövetési kód segítségével. Ha a nyomonkövetési kód azt mutatja, hogy a visszaküldés nem érkezett meg hozzánk, az azt jelenti, hogy a visszaküldés még folyamatban van. Ha a nyomonkövetési kód azt mutatja, hogy a visszaküldött termék már megérkezett hozzánk, kérjük, adjon nekünk néhány napot a feldolgozásra, mielőtt kapcsolatba lépne velünk. Néhány esetben a nyomonkövetési kód kézbesítettnek fogja mutatni a csomagot, ha a visszaküldött termék már megérkezett a helyi gyűjtőállomásra, de a valóságban a visszaküldött termék még mindig úton van a központi raktárunkba.

Nem találtad meg a választ a kérdésedre? Kattints ide, hogy kapcsolatba lépj az ügyfélszolgálattal!

Hogyan kell visszaküldeni a terméket / Milyen címre tudom visszaküldeni?

Kérjük, tekintse meg az https://www.motleydenim.hu/visszakuldesi-feltetelek/ visszaküldési feltételeket az ezzel kapcsolatos összes információért, és regisztrálja a visszaküldést itt: https://www.motleydenim.hu/return/, ahol ki tudja nyomtatni a visszaküldési címkét is. Nota bene! Ne használjon semmilyen weboldalunkon vagy az interneten található címet. Az utasításoknak megfelelően a weboldalunkon keresztül kinyomtatott visszaküldési címkén kívül más módon visszaküldött termékek nem jutnak el hozzánk, és nem tudunk segíteni Önnek a visszaküldéssel kapcsolatban, és így nem tudjuk visszatéríteni a termék(ek) árát sem.

Hogyan cserélhetek kisebb/nagyobb méretre vagy más ruhadarabra?

Kérjük, tekintse meg az https://www.motleydenim.hu/visszakuldesi-feltetelek/ visszaküldési feltételeket és a küldeményhez mellékelt visszaküldési értesítőt, ahol minden szükséges információ megtalálható a visszaküldésről és cseréről.

Miért nem tudom regisztrálni a visszaküldésem?

Ahhoz, hogy hozzáférjen a visszaküldés regisztrációjához, meg kell adnia a rendelési számot és az e-mail címet, pontosan úgy, ahogy a rendeléskor is tette. A leggyakoribb ok, amiért valaki nem tud hozzáférni a visszaküldés regisztrációjához, az az, hogy az e-mail címét a megrendelés leadásakor rosszul írta. A második leggyakoribb ok az, hogy a rendelési számot nem helyesen adta meg. A rendelésszám két betűből (az Ön országkódja), majd egy számsorból áll, a betűket és a számokat pedig nem választja el szóköz vagy más karakter. Kérjük, próbálja meg újra, és győződjön meg arról, hogy helyesen írta be a rendelésszámot és az e-mail címet, és lépjen kapcsolatba velünk, ha további segítségre van szüksége.

Nem találtad meg a választ a kérdésedre? Kattints ide, hogy kapcsolatba lépj az ügyfélszolgálattal!

Hogyan küldhetem vissza a terméket, ha nincs nyomtatóm a visszaküldési címke nyomtatásához?

Csak úgy küldhet vissza hozzánk termék(ek)et, ha saját maga nyomtatja ki a címkét, ahogyan azt a visszaküldési regisztrációs űrlapunkon felajánljuk. Postai úton nem áll módunkban visszaküldési címkét küldeni Önnek. Nota bene! Ne használjon semmilyen weboldalunkon vagy az interneten található címet. Az utasításoknak megfelelően a weboldalunkon keresztül kinyomtatott visszaküldési címkén kívül más módon visszaküldött termékek nem jutnak el hozzánk, és nem tudunk segíteni Önnek a visszaküldéssel kapcsolatban, és így nem tudjuk visszatéríteni a termék(ek) árát sem.

A tőlünk küldött megrendelésekhez nem mellékelünk visszaküldési címkét, mivel ez nem lenne nem ésszerű minden megrendeléshez. Ezek közül ugyanis csak néhányat használnának fel, a nagy többségét kidobnák. Úgy gondoljuk, hogy környezetbarátabb, ha csak azokra a megrendelésekre nyomtatnak visszaküldési címkét, ahol valamit ténylegesen vissza fognak küldeni.

Egy visszaigazoló e-mailt kaptam arról, hogy feldolgozták a visszaküldésemet, de akkor hol van a visszatérítésem?

A különböző fizetési módoknál különböző a visszatérítés feldolgozási ideje. Az általunk kínált fizetési módok többsége hetente kétszer dolgozza fel a visszatérítéseket, beleértve a bankok közötti tranzakciós időt is. Ezért normál esetben 3-5 banki napon belül megkapja a visszatérítésért járó pénzt a bankszámlájára, miután megkapta a visszaigazoló e-mailt, hogy feldolgoztuk a visszatérítést.

NB! Előfordulhat, hogy a VISA vagy MASTERCARD kártyára történő visszatérítés a fizetés napján az eredeti fizetésből való levonásként jelenik meg, nem pedig beérkezett pénzként egy későbbi időpontban, amikor a visszatérítés feldolgozása megtörténik.

Ha nem kapta meg a visszaigazoló e-mailt arról, hogy feldolgoztuk a visszatérítését, kérjük, tekintse meg a visszatérítéssel kapcsolatos kérdések fejezetét.

Mielőtt kapcsolatba lépne velünk a hiányzó visszatérítéssel kapcsolatban, kérjük, győződjön meg arról, hogy a visszatérítést ugyanazon a bankszámlán keresi, amelyet a fizetéskor használt.

Nem találtad meg a választ a kérdésedre? Kattints ide, hogy kapcsolatba lépj az ügyfélszolgálattal!

I have purchased with Klarna Faktura and want to return a product. What do I do with the invoice?

 

Nem találtad meg a választ a kérdésedre? Kattints ide, hogy kapcsolatba lépj az ügyfélszolgálattal!

Miért számítottak fel visszaküldési díjat?

Kérjük, tekintse át visszaküldési feltételeinket a visszaküldési díjakról.

Nem kaptam értesítést arról, hogy a rendelésem átvehető, és most visszaküldték Önöknek. El tudnák küldeni újra?

Minden hozzánk visszakerülő rendelést, függetlenül a visszakerülés okától, visszaküldésként kezelünk azt https://www.motleydenim.hu/visszakuldesi-feltetelek/ visszaküldési feltételeink szerint. Nem áll módunkban pontosan ugyanazt a hozzánk visszaküldött csomagot újra elküldeni. A visszaküldési feltételeinknek megfelelően visszatérítjük az árat és felszámítjuk a visszaküldési költséget. Ha a megrendelt termékeket szeretné mégis, kérjük, adjon le új megrendelést. Az aktuális termékárak érvényesek az új megrendelésre az https://www.motleydenim.hu/vasarlasi-es-szallitasi-feltetelek/ vásárlási feltételeink szerint. A raktárunkat elhagyó minden megrendeléshez küldünk egy nyomonkövetési kódot e-mailben, ezzel a nyomonkövetési kóddal láthatja, hogy mikor elérhető a megrendelése átvételre, ha az érkezésről szóló értesítés nem jutna el Önhöz.

Nem tudtam átvenni a rendelésemet, és most visszaküldték Önöknek. El tudnák újra küldeni?

Minden hozzánk visszakerülő rendelést, függetlenül a visszakerülés okától, visszaküldésként kezelünk azt https://www.motleydenim.hu/visszakuldesi-feltetelek/ visszaküldési feltételeink szerint. Nem áll módunkban pontosan ugyanazt a hozzánk visszaküldött csomagot újra elküldeni. A visszaküldési feltételeinknek megfelelően visszatérítjük az árat és felszámítjuk a visszaküldési költséget. Ha a megrendelt termékeket szeretné mégis, kérjük, adjon le új megrendelést. Az aktuális termékárak érvényesek az új megrendelésre az https://www.motleydenim.hu/vasarlasi-es-szallitasi-feltetelek/ vásárlási feltételeink szerint. A raktárunkat elhagyó minden megrendeléshez küldünk egy nyomonkövetési kódot e-mailben, ezzel a nyomonkövetési kóddal láthatja, hogy mikor elérhető a megrendelése átvételre, ha az érkezésről szóló értesítés nem jutna el Önhöz.

Hol van a rendelésem?

Ellenőrizte már, hogy a teljes szállítási idő eltelt-e a szállítási feltételeink szerint? Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítási határidőben szereplő napok száma munkanapok számát jelenti és nem naptári napokat (tehát a szombat, vasárnap és munkaszüneti napok nem számítanak bele a szállítási határidőbe), illetve, hogy a szállítás a szállítási határidő utolsó napján késő este is megtörténhet, továbbá a nap, amikor visszaigazoló e-mailt kap tőlünk, a szállítási idő 0. napja. A szállítási időt a megrendelés elküldésének időpontjától számítjuk, azaz attól az időponttól, amikor Ön e-mailt kap arról, hogy elküldtük a megrendelését, nem pedig a megrendelés leadásának időpontjától.

A tőlünk kapott, a feladott rendelésről szóló visszaigazoló e-mailben van egy nyomonkövetési kód, amellyel nyomon követheti a rendelését. Ezzel a nyomonkövetési kóddal ellenőrizheti, hogy a csomag úton van-e már Önhöz, vagy esetleg megérkezett-e a kézbesítési pontra, és azt is, hogy ha a megrendelésének a kézbesítési pontra való megérkezéséről szóló értesítés valamilyen okból nem érkezett meg.

Ha a szállítási határidő a szállítási feltételeink szerint még nem telt le teljesen, kérjük, hogy először várja meg, amíg a határidő letelik, majd ellenőrizze a rendelése státuszát az e-mailben kapott nyomonkövetési kód segítségével, mielőtt kapcsolatba lépne velünk. Ha a nyomonkövetési kódja alapján a státusz azt mondja, hogy a rendelése átvehető, akkor kérjük, vegye át. Ha a nyomonkövetési kód szerint a megrendelése még úton van, és a szállítás az ígért szállítási időnél valamivel később történik majd, akkor nagyon sajnáljuk, hogy késedelem történt valahol a szállítási folyamatban. Azonban mi semmit sem tudunk tenni a rendelés kiszállításának felgyorsítása érdekében, ezért csak arra tudjuk kérni, hogy várjon még néhány napot.

Ha a teljes szállítási idő letelt, és a rendelésről nincs nyomonkövetési adat, vagy ha a rendelés indokolatlanul hosszú ideje "úton van", kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. Ezekben a helyzetekben ugyanis valószínűleg történt valami rendkívüli, és ez már az a pont, hogy kapcsolatba kell lépnünk a futárszolgálattal.

Nem találtad meg a választ a kérdésedre? Kattints ide, hogy kapcsolatba lépj az ügyfélszolgálattal!

Melyik naptól számítják a szállítási időt?

A nap, amikor összekészítjük és elküldjük a rendelését (amikor megkapja az e-mailt arról, hogy ezt megtettük), a szállítási idő számításában a 0. napot jelenti az nemzetközi szabvány szerint, és a következő munkanap az első lehetséges szállítási nap. A délután, este és hétvégén leadott rendelések a következő munkanapot kaphatják meg meg kiküldési napként, azaz nulladik napként a szállítási idő vonatkozásában.

Példa:

A vásárló által hétfőn 16.00-kor leadott rendelés (amely azon a napon már nem kerül kiküldésre) = -1. nap

A rendelés csomagolása és kiküldése kedden megtörténik = 0. nap

Az első lehetséges szállítási nap szerda = 1. nap

Ennek a számításnak megfelelően a szállítási idő alapján meghatározható a szállítási nap a szállítási feltételeink szerint.

Leadtam a rendelésem, de megbántam, törölhetem még?

Nem, sajnos nem tudjuk törölni vagy módosítani a megrendelést, miután azt véglegesítette és kifizette a check-out során. Minden megrendelés késedelem nélkül egyenesen a raktárunkba megy csomagolásra. Ha el kíván állni a vásárlástól, kérjük, tekintse meg a visszaküldési feltételeinket arról, hogyan tudja visszaküldeni a termékeket nekünk.

Leadtam a rendelésem, de meg akarom változtatni a méretet/terméket. Megtehetem ezt még a rendelésem elküldése előtt?

Nem, sajnos nem tudjuk törölni vagy módosítani a megrendelést, miután azt véglegesítette és kifizette a check-out során. Minden megrendelés késedelem nélkül egyenesen a raktárunkba megy csomagolásra. Ha el kíván állni a vásárlástól, kérjük, tekintse meg a visszaküldési feltételeinket arról, hogyan tudja visszaküldeni a termékeket nekünk.

Csak most adtam le egy rendelést, de meg szeretném változtatni a szállítási címet, meg lehet ezt tenni?

Nem, nem tudjuk megváltoztatni a rendeléséhez megadott szállítási címet két okból. 1. A visszaélések kockázatának miatt kötelességünk betartani a fizetési szolgáltató partnereink feltételeit, és a megadott címre szállítani a rendelést. 2. Az összes rendelést azonnal elküldjük feldolgozásra a raktárunkba. Tehát a pénztárnál azt a címet adja meg, ahova a rendelését szeretné szállíttatni.

Két megrendelést adtam le, össze lehet őket rakni ugyanabba a küldeménybe, és visszatéríteni nekem az egyik szállítási díjat?

Nem, sajnos nem tudunk két különböző, a check-out során véglegesített megrendelést összevonni. Minden megrendelést külön-külön úgy dolgozunk fel, ahogyan véglegesítésre kerültek, és késedelem nélkül küldjük őket a raktárunkba feldolgozásra.

Most rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Megkapták a rendelésemet?

Valószínűleg megkaptuk a megrendelését, és küldeni is fogjuk. A leggyakoribb ok, amiért a vásárlók nem látják a visszaigazoló e-mailt, az az, hogy rossz e-mail címet néznek. Ezt onnan tudjuk, hogy ilyen esetben az e-mail cím más a megrendelésen, mint az ügyfél által a kapcsolatfelvételhez használt e-mail cím. A második leggyakoribb ok, amiért az ügyfelek nem látják a visszaigazoló e-mailt, az, hogy a Spam vagy a "Promóciók" mappába került, és hiába küldtük el az e-mailt, nem került be a postafiókjába. A harmadik ok az, hogy az ügyfél elírta a címet, azaz helytelen e-mail címet adott meg. Kérjük, ellenőrizze a fentieket, és lépjen kapcsolatba velünk, miután ellenőrizte az összes lehetséges e-mail címe postaládáját valamint a Spam és "Promóciók" mappákat is.

Nem találtad meg a választ a kérdésedre? Kattints ide, hogy kapcsolatba lépj az ügyfélszolgálattal!

Ingyenes szállítást hirdetnek a weboldalukon, miért nem kaptam ezt meg az én rendelésemre?

Valóban hirdetünk INGYENES SZÁLLÍTÁST a webshopunkban az oldal tetején és alján. Azonban nincs elegendő hely arra, hogy teljes körűen leírjuk az INGYENES SZÁLLÍTÁS összes feltételét, ezért egy csillaggal (*) jelöljük ezt, hogy az általunk meghatározott szállítási feltételekre mutassunk, ahol az INGYENES SZÁLLÍTÁS összes feltétele megtalálható.

Rossz méretet vagy rossz terméket kaptam, mit tegyek?

Nagyon sajnáljuk a hibát, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi űrlapon keresztül, és a lehető leggyorsabban segítünk Önnek.

Nem találtad meg a választ a kérdésedre? Kattints ide, hogy kapcsolatba lépj az ügyfélszolgálattal!

Szeretnék panaszt tenni egy termékkel kapcsolatban, hogyan tudom ezt megtenni?

Kérjük, tekintse meg panaszkezelési feltételeinket, és ezek lépjen elolvasása után lépjen kapcsolatba velünk az alábbi linkre kattintva a megnyíló űrlapon keresztül.

Készítsen több tiszta fényképet a ruhadarabról és a ruhadarab hibás részéről. Ossza meg velünk a képeket egy fájlmegosztó szolgáltatáson keresztül, mint például a https://wetransfer.com/ (Az e-mail kliensek általában nem tudják kezelni a több nagy felbontású kép fájlméretét, ezért jobb, ha olyan fájlmegosztó szolgáltatást használ, ahonnan le tudjuk tölteni a képeket).

Tájékoztasson minket a rendelésszámról, amelyen keresztül a hibás ruhadarabot vásárolta, és írja meg azt is, hogy melyik ruhadarab hibás, mivel nem mindig lehetséges kizárólag a képek alapján megállapítani, hogy melyik ruhadarab hibás a rendelésből.

Nem találtad meg a választ a kérdésedre? Kattints ide, hogy kapcsolatba lépj az ügyfélszolgálattal!

Milyen hosszú a szállítási idő?

A szállítási idő megtalálható a "Szállítási feltételek" részben. A Motley Denim nem tudja befolyásolni a szállítási időt, tehát nem tud tenni semmit annak lerövidítésére vagy meghosszabbítására. Az összes rendelés csomagolása és szállítása megtörténik a szállítási feltételekben leírtak szerint.

Ha most rendelek, tudják-e szállítani úgy, hogy holnap megérkezzen hozzám?

A szállítási idő megtalálható a "Szállítási feltételek" részben. A Motley Denim nem tudja befolyásolni a szállítási időt, tehát nem tud tenni semmit annak lerövidítésére vagy meghosszabbítására. Az összes rendelés csomagolása és szállítása megtörténik a szállítási feltételekben leírtak szerint.

Van fizikai üzletük, amit felkereshetek, vagy elmehetek a raktárukba, hogy felpróbáljam és megvásároljam a ruhákat?

Nem, nincs fizikai üzletünk, és nincs ügyfélfogadás a raktárunkban. Csak a webshopon keresztül leadott megrendeléseket fogadjuk el.

Küldhetek céges/B2B megrendelést e-mailben?

Nem, nem fogadunk el e-mailes megrendeléseket semmilyen cégtől, állami, önkormányzati szervtől vagy más intézménytől. Csak az ezen a webshopon keresztül leadott megrendeléseket fogadjuk el, és a vevőnek magának kell leadnia a megrendelést.

Kínálnak-e utánvétes, bankszámlára történő előre fizetéses vagy más, a check-outban nem elérhető fizetési módot?

Nem, csak a pénztárunkban elérhető fizetési módokat kínáljuk. A check-out folyamatban elérhető fizetési módokon kívül más fizetési módot nem tudunk felajánlani egyetlen vásárlónak sem.

Vásárlást kezdeményeztem a kártyámmal, de nem volt sikeres. Probléma adódott a rendszerükben?

Sajnálatos módon az internetes kártyás fizetések kissé bonyolultak. Számos automatizált biztonsági ellenőrzés történik egy kártyás fizetés során, amit Ön, mint vásárló, nem lát, ez történik az alatt az idő alatt is, mikor Ön megnyomja a vásárlás gombot és a rendszer átirányítja az online áruház köszönő oldalára.

A leggyakoribb okok, amiért a bankja megtagadja a kártyás fizetés lehetőségét, a következők:

Nem rendelkezik elegendő összeggel a számláján a vásárláshoz, vagy túllépné a hitelkeretét.

Nem nyitotta meg a kártyáját az online fizetések számára.

Napi vásárlási és pénzfelvételi limitje van, amit a kívánt vásárlás meghaladna.

Nem iratkozott fel a MasterCard Secure Code vagy a Verified by VISA szolgáltatásra, amire minden olyan kártyának fel kell iratkoznia, amellyel nálunk szeretne vásárolni.

Sok online kártyás fizetést hajtott végre rövid idő alatt; a bank ezt szokatlan vásárlási magatartásnak tekinti, és fennáll a veszélye annak, hogy a kártya idegen kézbe került.

A jelenlegi földrajzi helyzete nem egyezik meg a kártya kiállításának országával, például a bank felismerheti, hogy egy másik országban tartózkodik, mint a kártya kiállításának helye.

A legritkább ok, ami miatt egy vásárlást nem lehet befejezni az üzletünkben, az az, hogy nálunk vagy a kártyás fizetési partnerünk rendszerében hiba van. Rendszereinket monitorozzuk a hibák észlelése érdekében, és naponta többször is teszteljük őket a leghatékonyabb módon, azaz minden olyan ügyfelünkkel, akik sikeresen befejezik vásárlásaikat.

Javasoljuk, hogy próbáljon ki egy másik, az Ön országában is elérhető fizetési módot, vagy próbálja újra később, esetleg a következő napon, és valószínűleg sikerrel jár, feltéve, hogy a fent említett akadályok nem maradnak fenn.

Kaphatok kedvezményt, kedvezménykódot vagy alacsonyabb árat, ha küldök Önnek egy e-mailt?

Nem, termékeink árai a webshopban láthatóak, és minden aktuális ajánlatunk és akciónk nyilvános a webshopban. Az aktuálisan akciós termékeken kívül más termékekre nem adunk kedvezményt, és nem adunk "nagy rendelés" kedvezményt más termékekre, kivéve azokat, amelyeknek alacsonyabb az ára darabonként, ha több darabot rendel.

Van egy pólóm/pulcsim/ingem/farmerem valamilyen méretben máshonnan. Mekkora méretben rendeljek a webshopból?

Az egyetlen módja a megfelelő méret kiválasztásának az adott termék mérettáblázatának/ méretmutatójának megtekintése, az otthon lévő ruhák mérési útmutatóinak követése és ezeknek az összehasonlítása az adott termék mérettáblázatával. A Motley Denim ügyfélszolgálata számára nehéz megállapítani e-mailen keresztül, hogy milyen méretet kell vásárolnia.

A boltjukban találtam egy olyan terméket, aminek eltérő méretskálája van, mint amit megszoktam. Általában az X méretet szoktam vásárolni ettől a márkától, Önöknél ez milyen méretnek számít?

Az egyetlen módja a megfelelő méret kiválasztásának az adott termék mérettáblázatának/ méretmutatójának megtekintése, az otthon lévő ruhák mérési útmutatóinak követése és ezeknek az összehasonlítása az adott termék mérettáblázatával. A Motley Denim ügyfélszolgálata számára nehéz megállapítani e-mailen keresztül, hogy milyen méretet kell vásárolnia.

Méreteim derékbőség/mellbőség/testmagasság/magasság/súly, milyen méretet ajánlana nekem, az X vagy az Y méretet?

Az egyetlen módja a megfelelő méret kiválasztásának az adott termék mérettáblázatának/ méretmutatójának megtekintése, az otthon lévő ruhák mérési útmutatóinak követése és ezeknek az összehasonlítása az adott termék mérettáblázatával. A Motley Denim ügyfélszolgálata számára nehéz megállapítani e-mailen keresztül, hogy milyen méretet kell vásárolnia.

Kíváncsi vagyok arra, hogy a ruha nagyobb vagy kisebb méretben áll rendelkezésre?

A ruha és méretei az adott termék mérettáblázatában találhatóak. Az egyetlen módja a megfelelő méret kiválasztásának az adott termék mérettáblázatának/ méretmutatójának megtekintése, az otthon lévő ruhák mérési útmutatóinak követése és ezeknek az összehasonlítása az adott termék mérettáblázatával. A Motley Denim ügyfélszolgálata számára nehéz megállapítani e-mailen keresztül, hogy milyen méretet kell vásárolnia.

A vásárolni kívánt méretből jelenleg nincs készleten. Mikor lesz újra kapható az én méretem?

Az "Egész évben" típusú termékek (ezt feltüntetjük a termékadatlapokon) rendszeresen újratöltésre kerülnek a legtöbb méretben. Nem rendelkezünk előre adatokkal arról, hogy mikor lesz egy adott méret újra készleten, és nem tudunk fenntartani egy olyan méretet, amely jelenleg nincs készleten. Az "Egész évben" típusú termékeknél lehetőség van e-mail címet regisztrálni, hogy értesítést kapjon, amikor az adott méret újra készleten lesz. Az "idény termékek" típusú termékeknél nem kerül sor újratöltésre a méretek tekintetében.

Érdekel az X ruhadarab, és kíváncsi vagyok egy specifikus adatra, például "nagy combok", "hosszú ujjak", "belső zsebek", "gombos slicc"?

Az általunk forgalmazott ruhadarabokhoz öt különböző információforrást biztosítunk:

1. Termékképek, amelyeken láthatja a ruhadarab vizuális megjelenését.

2. Termékleírás, ahol gyorsan találhat olyan információkat, mint a márka, az anyag és a szín.

3. Termékleírás, ahol egy hosszabb szöveges leírást talál a ruhadarabról, de ez nem minden általunk forgalmazott terméknél elérhető, és leginkább olyan ruhadaraboknál, ahol több információra van szükség a vásárlási döntés meghozatalához.

4. Méretmutató, ahol több különböző méretinformációt talál az összes elérhető mérethez.

5. Méretválasztó, ahol megtalálja, hogy az adott ruhadarabhoz mely méretek állnak rendelkezésre vásárlásra.

A legtöbb ügyfél minden szükséges információt megtalál a fent említett adatok között, úgyhogy kérjük, ellenőrizze, hogy megtalálja ezek között az Ön által keresett információt. Ha olyan konkrét kérdése van egy terméket illetően, amelyet nem talál a fent említett termékinformációk között, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi linkre kattintva.

Nem találtad meg a választ a kérdésedre? Kattints ide, hogy kapcsolatba lépj az ügyfélszolgálattal!

Összemegy-e az Önöktől vásárolt ruhadarab, ha kimosom?

Ez mindig kényes kérdés, és nincs olyan általános válasz, amely MINDEN általunk forgalmazott ruhára érvényes lenne. Egyes gyártók a termékcímkén megjelölik, hogy a ruha egy kicsit zsugorodik a mosástól, mások nem. Amit elmondhatunk, az az, hogy 1. MINDEN általunk forgalmazott ruhát a gyártási folyamat valamelyik szakaszában előmosnak, és 2. soha nem érkezett panasz a ruhák összemenésére.

Nem találom a választ a kérdésemre, hogyan léphetek kapcsolatba Önökkel?

A leggyorsabb módja annak, hogy választ kapjon a kérdésére, ha kiválasztja a megfelelő Témát és a megfelelő Kérdést ezekben a menükben. A legtöbb esetben azonnal megtalálja a választ anélkül, hogy várnia kellene ügyfélszolgálatunk válaszára. Ha a kérdésére nem kap választ az ezen menükben található Témák és Kérdések között, a legjobb, ha kiválasztja a kérdéséhez legközelebb álló kérdést, és az adott kérdés alatt található űrlapon keresztül felveszi velünk a kapcsolatot. Így gyorsabban tudunk Önnek válaszolni, mivel a kérdés helyesen lesz kategorizálva ügyfélszolgálati rendszerünkben.

Felhívjuk figyelmét, hogy telefonos ügyfélszolgálattal nem rendelkezünk.

Add meg a kérdésed a lehető legspecifikusabban, beleértve a lehető legtöbb információt, mint például rendelésszám, követési kód, stb.

 

 

 

A termék hozzáadva a kosárhoz.

Tovább a pénztárhozVásárlás folytatása
Termékek